loading...
هواداران مانی رهنما
--- بازدید : 79 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (1)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مانی رهنما به همراهی مجید صفدری به نام بی سرانجام

ترانه : مریم اسدی ، آهنگ : مانی رهنما ، تنظیم : بهنام و محمد رهنما

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مانی رهنما به همراهی مجید صفدری به نام بی سرانجام

 

 

MP3 - 320 Kb/s

مانی رهنما به همراهی مجید صفدری - بی سرانجام

MP3 - 128 Kb/s

مانی رهنما به همراهی مجید صفدری - بی سرانجام

--- بازدید : 111 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

با خودم میرقسم آلبوم جدید مانی رهنما

علی اوجی از انتشار آلبوم «با خودم می رقصم» مانی رهنما در شهریور ماه خبر داد و گفت: این آلبوم اتفاق جدیدی در کارهای این خواننده محسوب می شود و متفاوت ترین اثر وی است. علی اوجی تهیه کننده و مدیر برنامه های مانی رهنما گفت: آلبوم مانی رهنما با عنوان «با خودم می رقصم» در مرحله گرفتن مجوز قرار دارد.
وی افزود: این کار متفاوت ترین آلبوم مانی رهنما است که شامل 14 قطعه می شود. در حال حاضر ضبط و تنظیم قطعات تمام شده است.
اوجی تصریح کرد: «با خودم می رقصم» آلبومی است که اتفاق جدیدی در کارهای این خواننده محسوب می شود. بیشتر ملودی ها از خود مانی رهنما است و داریوش تقی پور، مهران حبیبی، بهنام رهنما تنظیم کننده قطعات هستند و  بابك صحرايي، محمدرضا رهنما، افشين مقدم و سجاد ايران نژاد از جمله ترانه سرايان این آلبوم هستند.
وی ادامه داد: چند قطعه در فضای ماژور ساخته و تنظیم شده است که این آلبوم را متفاوت کرده است. «تركم نكن»، «من به تو قول مي‌دم» و «يادگاري»، «با خودم می رقصم»، «آرتیست»، «چشماتو ببند آروم»، «سپیدار»، «شبها روزا رو می شمارم» و «بی تو» نام تعدادی از قطعات این آلبوم است.
این تهیه کننده آلبوم های موسیقی در پایان خاطر نشان کرد: «با خودم می رقصم» که تهیه کنندگی آن برعهده خودم بوده است شهریور ماه منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می شود.

--- بازدید : 65 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

 میزگرد "من و تو" - رادیو جوان

 

همانطور که تمامی شما عزیزان مطلع هستید، چندی پیش میزگردی با حضور مانی رهنما، نیکان و بابک صحرائی، جهت نقد و بررسی آلبوم من و تو در برنامه تازه به تازه؛ نو به نو از رادیو جوان پخش شد... بعد از پخش این برنامه، موارد زیادی مبنی بر اینکه برخی دوستان موفق به شنیدن این برنامه نشدن در گوشه و کنار اینترنت مطرح شد
با تشکر فراوان از شما عزیزان همیشه همراه...

 

http://www.uppic.com/uploads/13695698312.jpg

--- بازدید : 85 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

از اینجا بشنوید

دانلود آهنگ جدید استاد به نام "عاشقانه"

 

تک آهنگ عاشقانه چندی پیش به آهنگسازی و تنظیم بابک زرین به همراه ترانه ای از یغما گلروئی، توسط مانی رهنما اجرا شد که تا به امروز چندین و چند بار از طریق رادیو و برنامه های مختلف تلویزیونی پخش شده است. بعد از اجراهای اولیه بود که نسخه نه چندان با کیفیت این کار با نام "کنار تو" در فضای مجازی پخش شد. بدین ترتیب برآن شدیم که از طریق وبسایت رسمی مانی، نسخه با کیفیت و اصلی (original) این کار زیبا را با چند کیفیت متفاوت برای دانلود تمامی شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم. به امید آنکه این کار نیز مانند دیگر کارهای مانی رهنما مورد پسند و لطف شما عزیزان قرار گیرد...

 

 

http://www.maanirahnamaa.com/forms/news/images/7e6767ae-5403-4cdf-b514-af81f35d7290.jpg

--- بازدید : 40 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)
در گفتگوی با سایت «موسیقی ما» عنوان شد:

بابک زرین: بعید می دانم آلبوم«محمدرضا فروتن» در شش ماهه اول امسال منتشر شود
بابک زرین: آلبوم «لحظه طلوع» با حضور «رضا صادقی»، «فریدون آسرایی»، «مانی رهنما» و «محمد علیزاده» منتشر می شود
موسیقی ما – وحید لشکری: «بابک زرین» یکی از آهنگسازان و تنظیم کننده های با سابقه ای است که تجربه همکاری با خواننده های گوناگون در ژانرهای متفاوت را دارد. او این روزها علاوه بر حضور در چند کار غیر پاپ مشغول تولید آلبوم پاپ جدید یکی دیگر از ستاره های سینما نیز می باشد. «محمدرضا فروتن» مدتی است علاوه بر حضور در پروژه های سینمایی پیگیر ساخت نخستین آلبوم موسیقی با صدای خودش است. بابک زرین آهنگسازی کل آلبوم و تنظیم چهار قطعه را انجام داده و«سیروان خسروی» هم با تنظیم چهار قطعه در آلبوم فروتن حضور دارد. زرین در گفتگو با سایت«موسیقی ما» از جزئیات آلبوم این ستاره سینما و دلایل تعویق انتشار آن و فعالیتهای این روزهایش سخن گفت. همچنین گلایه هایی را نیز نسبت به شیطنت برخی رسانه ها در مورد انتشار اخبارش داشت.

--- بازدید : 60 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
مانی رهنما و شبی پر از خیر ؛ گزارش مفصل کنسرت مانی رهنما در تالار ایوان شمس
مانی رهنما و شبی پر از خیر ؛ گزارش مفصل کنسرت مانی رهنما در تالار ایوان شمس

موسیقی پارس – پریا حیرتی : مانی رهنما پس از آخرین اجرای خود در نمایشگاه بین المللی این بار در ایوان شمس در حالی بر روی صحنه رفت که نوازنده ی چیره دست ایران ، داریوش تقی پور ( اوستا ) پس از ۱۰ سال او را در این اجرا همراهی می کرد .
با شروع کنسرت و اجرای بی نظیر مانی رهنما و نوازندگی پیانوی دلنواز داریوش تقی پور در نگاه تماشاگران آرامش کاملا احساس میشد . به گفته ی مانی رهنما تنظیمات قطعات به سبک مورد علاقه اش یعنی سبک ” جاز ” نزدیک شده بود و هدف از این اجرا تلقین احساس آرامش یا به قول خودش ریلکسِیشن بود که در این امر نیز موفق بود .
در این اجرا آهنگهایی از آلبوم «کجا به خنده می رسیم» و «مرسدس» اجرا شد که می توان به قطعات پر طرفدار «مرسدس» ، «پرنده» و «کجا به خنده می رسیم» اشاره کرد .
همچنین قطعه ی جدیدی به نام «لالایی شو ببین» با ترانه ی زیبایی از دکتر چراغعلی درباره ی کودکان کار نیز اجرا شد .
این اجرا با اینکه مانند دیگر کنسرت ها اکتیو و انرژیک نبود ولی انرژی و استقبال مردم در طول اجرا بسیار قابل توجه بود .
در میان برنامه مانی رهنما متذکر شد آلبوم حمید رضا خجندی ( خواننده ی سیمای خانواده ) که یکی از مهمانان این شب بود به زودی به بازار عرضه خواهد شد . این آلبوم «آره یا نه» نام دارد .
در پایان برنامه مانی رهنما از مردم در مورد این اجرا و برنامه هایی از این قبیل نظر خواهی کرد که مردم با تشویق فراوان رضایت خودشون رو نشان دادند .
از مهمانان ارجمند این شب میتوان به گلاب آدینه ، دکتر چراغعلی ، عبدالجبار کاکایی ، سیاوش اسعدی ، مجید واشقانی و امیرعباس گلاب اشاره کرد .
تمامی عواید این کنسرت صرف تامین بخشی از نیازهای هنرمندان نیازمند می شود .
همچنین از آقایان محسن معراجی و محمد ابراهیمی (مدیر اجرایی ) ، سجاد عزیزی آرام ( تهیه کننده ) و خانم امینی ( مدیر برنامه های مانی رهنما ) به خاطر زحمات بی دریغشان تشکر به عمل می آوریم . بدون همیاری این عزیزان تهیه این گزارش امکان پذیر نبود .

عکس های زیبای محمد جهرمی از این اجرا را در ادامه مشاهده نمایید :

--- بازدید : 65 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
نقدکامل فیلم + موسیقی فیلم + ۲ کلیپ از صحنه های فیلم
با صدای استاد مانی رهنما
Majid Entezami Eteraz موسیقی فیلم  اعتراض  ساخته ماندگار استاد مجید انتظامی
 
--- بازدید : 103 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
عکس‌ها: محمدرضا جنیدی‌فرد
گزارش تصویری از کنسرت خیریه مانی رهنما در ایوان شمس
 
مانی رهنما
موسیقی ما - این شب ها سریال «پروانه» از شبکه سه سیما پخش می شود که تیتراژ پایانی آن اثری از«مانی رهنما» می باشد و قرار است خواننده فیلم«مرسدس» این بار در قالب یک کنسرت خیریه روی استیج رفت. عواید حاصل از این کنسرت صرف تامین بخشی از نیازهای هنرمندان نیازمند شد. تالار ایوان شمس و در دو سانس روز 19 اردیبهشت میزبان این کنسرت خیرخواهانه بود.عکس‌های این اجرا را اینجا ببینید ...
--- بازدید : 70 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ شب سرد

 دانلود آهنگ تیتراژ مجموعه سریال ایرانی پروانه

با صدای استاد مانی رهنما

  از روز دوشنبه 27 فروردین سریال«پروانه» به کارگردانی«جلیل سامان» هر شب از شبکه سوم سیما پخش می شود. داستان این سریال روایتگر سالهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی است و در آن بازیگرانی چون«حامد کمیلی»،«قطب الدین صادقی»،«مهدی سلوکی» و «سارا بهرامی» به ایفای نقش پرداخته اند.

قطعه«شب سرد» عنوان تیتراژ پایانی این سریال با صدای «مانی رهنما»است. ترانه سرای این کار«عبد الجبار کاکایی» و ساخت آهنگ و تنظیم آن نیز اثری از«فرید سعادتمند» می باشد.

در ساخت این قطعه جمعی از مطرح ترین نوازنده های موسیقی نیز حضور داشته اند: رضا تاجبخش(پیانو)،دارا دارایی(گیتار بیس)، فیروز ویسانلو(گیتار کلاسیک)،ناصر رحیمی(فلوت)،هومن حکیمی(درامز)،علی جعفری پویان و سهراب برهمندی و پدرام فریوسفی(ویولن) و مسعود آرامش(فلوت) نوازندگان شب سرد می باشند.

لازم به ذکر است نسخه نهایی این کار در اختیار سایت«موسیقی ما» قرار گرفته و قرار است از قسمتهای آینده در تیتراژ سریال پخش شود و تنظیم آن با تیتراژ فعلی متفاوت است.

 

دانلود آهنگ

--- بازدید : 295 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
اینجا ببینید و دانلود کنید؛
ویدئوی اجرای مشترک مانی رهنما، حامی و نیما مسیحا

ویدئوی اجرای مشترک مانی رهنما، حامی و نیما مسیحا
« مانی رهنما، حامی، نیما مسیحا»... بی تردید هم مخاطبین و هم کارشناسان موسیقی روی توانایی های بالای این سه هنرمند در خوانندگی اتفاق نظر دارند. وجه اشتراک این افراد این است که هر سه افتخار همکاری با زنده یاد «بابک بیات» در زمان حیات وی را دارند و همین برای تأیید کارنامه ی هنریشان کافی به نظر می رسد.

«منصور ضابطیان» که برنامه ی «رادیو 7» را از شبکه آموزش به روی آنتن می برد و از اهالی موسیقی نیز حمایت خوبی به عمل می آورد، در اقدامی جالب از این سه هنرمند دعوت کرد تا در یک کلیپ ویدئویی به اجرا بپردازند. ویدوئوی این اجرا که با همکاری بابک صحرایی و نیکان ابراهیمی اتفاق افتاد را در ادامه از موسیقی ما دانلود کنید.

قطعه ای که حامی اجرا کرده، «فقط نگاه می کنم» نام دارد که خودش ملودی اش را ساخته و با تنظیمی از «رضا تاجبخش» در آلبومی به همین نام منتشر شده بود. در این ویدئو نیما مسیحا قطعه ی «دلم گرفته» با ملودی «میلاد اکبری» را خوانده که با تنظیم «پوریا حیدری» و در آلبوم «توهّم» روانه ی بازار شد. مانی رهنما نیز یکی از قطعات آلبوم «من و تو» به نام «نگاهت می کنم» را اجرا کرده است. ملودی این قطعه را خود مانی ساخته و «نیکان ابراهیمی» آن را تنظیم کرده بود.

ترانه های هر سه قطعه را «بابک صحرایی» سروده است.
--- بازدید : 78 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
گفت‌و‌گو مفصل سایت موسیقی ما با مانی رهنما خواننده پاپ-کلاسیک:
این به اصطلاح موسیقی! برای بعضی خواننده‌ها، جز یك دکان برای ارتزاق چیز دیگری نیست

این به اصطلاح موسیقی! برای بعضی خواننده‌ها، جز یك دکان برای ارتزاق چیز دیگری نیست

موسیقی ما - لی‌لا رضایی: مانی رهنما از آن دسته خوانندگانی است که خودش صدای خود را زندانی کرده است تا هر چیزی را در هرجایی نخواند و بستر ماندگار شدن خود را فراهم کند. او باقی مانده نسلی است که موسیقی را با استادی همچون بابک بیات شناخت وخوانندگی جدی را دستور کار خود قرار داده و به صورت حرفه‌ای در این عرصه فعالیت خود را ادامه داد. او را با صدایی کلاسیک می‌شناسند که با حفظ امضای استاد خود در آثارش حرفهای بسیاری در خوانندگی پاپ کلاسیک برای گفتن دارد. رهنما هم اکنون شاگردانی را در زمینه خوانندگی آموزش می‌دهد تا شاید در آینده پیرو صدا و خوانندگی او باشند.

--- بازدید : 42 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
قسمت‌هایی از یکی از ترانه‌های این آلبوم به نام «بودای مرده» را اینجا بخوانید
بابک صحرایی و مانی رهنما آلبومی مستقل منتشر می‌کنند

بابک صحرایی و مانی رهنما آلبومی مستقل منتشر می‌کنند
موسیقی ما- لی لا رضایی: مانی رهنما و بابک صحرایی که در طی سال‌های اخیر همکاری‌های بسیاری با یکدیگر داشته‌اند، به تازگی تولید یک آلبوم مشترک را آغاز کرده‌اند. آلبومی که تمام ترانه‌هایش سروده بابک صحرایی است.

به گزارش موسیقی ما بابک صحرایی که از ابتدای فعالیت حرفه‌ای خود تا کنون در کنار مانی رهنما حضور پر رنگی داشته، همکاری دوباره‌ای را در جایگاه ترانه سرا با این خواننده توانا و خوش صدا آغاز کرده است.

وی که تمامی ترانه‌های این آلبوم جدید مانی رهنما را سروده است درباره آن اظهار داشت: این آلبوم با تمامی آلبوم‌های مشترکی که تا کنون از من و مانی منتشر شده، متفاوت است و در واقع شما چهره جدید و متفاوت تری از ما را در آن خواهید دید.

بابک صحرایی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام سعی ما بر این است تا این آلبوم را در اسرع وقت یعنی تا پایان امسال منتشر کرده و به دست علاقه مندان برسانیم. مانی رهنما از مدت‌ها پیش تصمیم به تولید آلبومی داشت که تمام ترانه‌هایش سروده من باشد و با توجه به اینکه در این سال‌ها همکاری‌های موفقی با هم داشته‌ایم به تازگی تولید این آلبوم مشترک را آغاز کرده‌ایم.

در آلبوم جدید مانی رهنما و بابک صحرایی آثاری از بزرگان موسیقی همچون بابک بیات، ناصر چشم آذر و تورج شعبانخانی به اجرا خواهد رسید. تعدادی از آهنگسازهای برجسته و جوان موسیقی نیز در این آلبوم حضور دارند که از آن جمله می‌شود به نیکان، رضا تاجبخش، فرزین قره گوزلو، بهنام رهنما و محمد رضا رهنما اشاره کرد.

بابک صحرایی در خصوص تفاوتهای این آلبوم با دیگر آلبومهای مشترک خود با مانی رهنما تاکید کرد: من و مانی با حفظ استایل، سبک و امضای خود در این آلبوم حضور متفاوت خواهیم داشت و قطعات این مجموعه از حیث ترانه، موسیقی و خوانندگی تفاوتهایی با دیگر آثار ما خواهند داشت.

طی ۱۰ سال گذشته مانی رهنما بیشترین همکاری را با بابک صحرایی به عنوان ترانه سرا داشته است که از آن جمله می‌شود به قطعاتی همچون نازلی، قاب عکس، کجا به خنده می‌رسیم، تحملم کن، یه پیانو یه گل سرخ، یاد تو، فردا که شد، خونه، نگاهت می‌کنم و... اشاره کرد.

  • قسمت‌هایی از یکی از ترانه‌های این آلبوم به نام بودای مرده را در زیر می‌خوانیم:
ماه تلخ و استکانی نیمه خورده
شعلهٔ آغوش یک بودای مرده
بستری امن و یه توفان مقدس
وحشت از نوری که تو چشمای آینه س
طرحی از تو پشت ابر عود و سیگار
نقشی از من تو نگاه خشک دیوار
ترجمه م کن تا سپیده تا ستاره
این طلوع ما که پایانی نداره
بغض چشمای منو باور نداری
ترجمه م کن تحت لفظ بیقراری
--- بازدید : 64 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مانی رهنما در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
سالن کنسرت محل رقص نیست

سالن کنسرت محل رقص نیست
موسیقی ما-لی لا رضایی: مانی رهنما گفت: من و کسانی مثل من کارفرهنگی می‌کنیم و توقع داریم وقتی کسی به دیدن کنسرت ما می‌آید نیز آدم فرهنگی باشد تا در محیط فرهنگی کار غیرفرهنگی نکند.

خواننده آلبوم «من و تو» در گفت‌و‌گو با موسیقی ما ضمن بیان این مطلب گفت: بین موزیسین‌ها و مردمی که مخاطبان اصلی موسیقی هستند فاصله بسیاری وجود دارد و دره عمیقی هست که اجازه نمی‌دهد صدای ما به گوش آن‌ها برسد. جالب است که در این شرایط به محصولی همچون پفک نمکی اجازه تبلیغ می‌دهند و این شرکت‌ها می‌توانند بر روی هر بیلبوردی در سطح شهر تبلیغ داشته باشند اما محصولات فرهنگی که موسیقی یکی از آنهاست اجازه تبلیغ کردن ندارند.

وی افزود: موسیقی خیلی مظلوم واقع شده است. در صنعتی مثل سینما در ایران اتفاقات بسیار خوبی افتاد تا این هنر جایگاه خوبی نزد مردم پیدا کند و موقعیت خود را دریابد این در حالی است که در عرصه موسیقی ما هنوز هم مشکل داریم و مردم هنوز هم موسیقی را آنطور که باید، جدی نگرفته‌اند.

رهنما خاطر نشان کرد: من بار‌ها گفته‌ام کما اینکه در تلویزیون هم که مصاحبه داشتم از مردم خواهش کردم که سالن کنسرت را با اماکن تفریحی اشتباه نگیرند. چرا که سالن موسیقی جایی برای اجرای موسیقی است نه جایی برای رقص و تفریح و کارهای اینچنینی! در حالی سالنهای موسیقی با اماکن تفریحی اشتباه گرفته می‌شود که مدام از کمبود سالن و عدم برگزاری کنسرت و... گله می‌کنیم.

وی ادامه داد: موسیقی این روز‌ها مانند ماراتونی است که هیچ کس یارای دویدن پا به پای آن را ندارد. امیدوارم فرصتی پیش بیاید تا بتوانیم در عرصه موسیقی کارهای مفیدی کنیم که این عرصه را رونق بخشد.

این خواننده همچنین درباره فعالیت‌های خود اخباری را در اختیار سایت موسیقی ما قرارداد و در ادامه گفت: دو آلبوم در دست تولید دارم که دوست خوبم اشکان یوسف‌پور تهیه کننده و سرمایه گذار آن است که علی اوجی نیز در تهیه کنندگی یکی از آن‌ها شاید در کنارمان باشد. یکی از این آلبوم‌ها «با خودم می‌رقصم» نام دارد با اشعاری از یغما گلرویی که کاری متفاوت شده است و امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد. آلبوم دیگر نیز تمامی کار‌هایش انجام شده و قطعات آن نیز مشخص شده است اما هنوز عنوانی برای آن انتخاب نکرده‌ام.

وی همچنین اضافه کرد: طبق قرار دادی که با بابک صحرایی داشتم ما باید تا پایان سال آلبومی منتشر کنیم که در حال حاضر بابک مشغول کار بر روی این پروژه است که تمامی قطعات آن جدید است و قبل از این دو آلبوم روانه بازار موسیقی خواهد شد. ضمن اینکه سورپرایزهایی داریم که از جمله آن‌ها استفاده از آهنگسازان بزرگی همچون بابک بیات است. درباره دیگر سورپرایز‌ها به موقع اخبار را اعلام خواهم کرد. این آلبوم امسال وارد بازار می‌شود.

--- بازدید : 41 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
عکس ها: مجتبی چولایی
گزارش تصویری از کنسرت مانی رهنما در سالن میلاد
گزارش تصویری از کنسرت مانی رهنما در سالن میلاد

موسیقی ما - مانی رهنما با آلبوم موفق «من و تو» توجه های زیادی را معطوف خود کرد و در روزهای گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در میان خیل هوادارانش روی صحنه رفت و محبوب ترین قطعاتش را اجرا کرد. ضمن عرض پوزش به خاطر تاخیر در پوشش این کنسرت توجه شما را به عکس هایی مجتبی چولایی از این اجرا جلب می کنیم...
--- بازدید : 34 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
با موسیقی و تنظیم های بابک زرین؛
آلبوم «لحظه طلوع» با صدای رضا صادقی، فریدون آسرایی، محمد علیزاده و مانی رهنما منتشر می شود

آلبوم «لحظه طلوع» با صدای رضا صادقی، فریدون آسرایی، محمد علیزاده و مانی رهنما منتشر می شود
موسیقی ما - لی لا رضایی: آهنگساز و تنظیم کننده پاپ کلاسیک کشورمان از انتشار آلبومی با حضور خواننده‌های سر‌شناس پاپ خبر داد. بابک زرین در این باره به سایت موسیقی ما گفت: آلبوم «لحظه طلوع» عنوان آلبومی است از مجموعه آهنگهای خواننده‌هایی همچون رضا صادقی، فریدون آسرایی، محمد علیزاده و مانی رهنما که هم اکنون در مرحله صدور مجوز به سر می‌برد و قرار است به زودی روانه بازار موسیقی شود.

به گفته این آهنگساز این آلبوم قرار است قبل از محرم و صفربه دست علاقه مندان برسد که در صورت آماده نشدن، انتشار آن به بعداز این دوماه موکول خواهد شد.

وی افزود: تهیه کننده این آلبوم مرکز موسیقی صدا و سیماست و این اثر به پیشنهاد این مرکز تولید شده است. وی در پاسخ به این سوال که چطور در یک آلبوم مشترک با خواننده‌هایی کار کرده که به لحاظ صدایی ارتباطی با هم ندارند، گفت: زیبایی این کار به همین است که هیچ یک از این صدا‌ها شبیه به هم نیستند و تنوع دارند. هیچ یک از این صدا‌ها در یک ژانر نبوده و شنیدن هر کدام از آن‌ها فضایی متفاوت و منحصر به فرد ایجاد می‌کند.

زرین در ادامه خاطر نشان کرد: هر یک از این خواننده‌ها در این آلبوم دو قطعه را اجرا کرده‌اند. تمامی قطعات نیز عاشقانه است جز یکی از قطعات که در وصف حضرت علی (ع) و برای روز پدر اجرا شده است.

زرین با اشاره به اینکه برخی از این قطعات هم اکنون در اینترنت پخش شده‌اند، گفت: قطعات زلال با صدای فریدون، معجزه با صدای رضا صادقی، در کنار تو از مانی رهنما قطعاتی هستند که هم اکنون در اینترنت موجودند. اما برای انتشار آنهادر آلبومی که قرار است به بازار بیاید کیفیت بهتری را برایشان درنظر گرفته‌ایم.

وی در پایان گفت: برای این آلبوم کلیپ هایی نیز ساخته شده که بر خی از آن‌ها از تلویزیون در حال پخش شدن هستند. امیدورام با انتشار این آلبوم توانسته باشیم ازتباط خوبی با مردم برقرار کنیم.

--- بازدید : 25 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
با همکاری یک خواننده جوان؛
مانی رهنما با «کافه تعطیل» می‌آید
 مانی رهنما با «کافه تعطیل» می‌آید
موسیقی ما - مانی رهنما آلبوم موسیقی˝کافه تعطیل˝ را با همکاری یک خواننده جوان روانه بازار موسیقی می‌کند. مانی رهنما برای اولین بار با یکی از خواننده‌ها به نام مجید صفدری همخوانی کرده است که نتیجه آن آلبوم مشترکی به نام کافه تعطیل است.

این اثر به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود و نام ترانه سرایانی مانند یغما گلرویی و سجاد ایران‌نژاد نیز در این آلبوم به چشم می‌خورد.

 «کافه تعطیل» ۱۲ قطعه در سبک پاپ دارد و در ساخت و ضبط آن از سازهای آکوستیک و الکترونیک استفاده شده است. همچنین آهنگسازی این آلبوم را مانی رهنما و تنظیم قطعات به عهده بهنام و محمد رضا رهنما بوده است.

 «کافه تعطیل» هم اکنون در مرحله میکس و مسترینگ است و برای اولین بار است که آلبومی با همخوانی مانی رهنما با یک خواننده در قالب چند قطعه منتشر می‌شود. این آلبوم به تهیه کنندگی علی اوجی، قرار است در فصل پاییز از سوی شرکت فرهنگی- هنری آوای سوته دلان منتشر شود.

--- بازدید : 47 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
«اون خیابون» قطعه جدید و متفاوت مانی رهنما

موسیقی ما - مانی رهنما خواننده خوش صدای موسیقی کشورمان قطعه «اون خیابون» را با ترانه ای از یغما گلرویی منتشر کرد. به نظر می رسد که رهنما در این قطعه متفاوت فضای جدید را برای خود تجربه کرده است. ملودی این قطعه را مانی رهنما ساخته است و محمدرضا رهنما نیز تنظیم اینم قطعه را بر عهده داشته است. «اون خیابون» را اینجا گوش و دانولد کنید ...
--- بازدید : 51 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
«فاجعه»
قطعه ای از مانی رهنما برای زلزله زدگان آذربایجان

موسیقی ما - مانی رهنما با همکاری بابک صحرایی و نیکان ابراهیمی قطعه ای را برای زلزله زدگان آذربایجان ساخته اند. ترانه این قطعه زیبا را بابک صحرایی سروده است و نیکان ابراهیمی نیز کار آهنگسازی و تنظیم این قطعه که «فاجعه» نام دارد را برعهده داشته اند. «فاجعه» را که برای همدردی با داغ دیدگان این اتفاق ساخته شده را اینجا گوش و دانلود کنید ...

--- بازدید : 75 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

اجرای برترین‌های « مسابقه خوانندگی » رادیو جوان منتشر می‌شود

«عباس پیری» تهیه کننده برنامه رادیویی صدا آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس از نیمه نهایی شدن دومین دوره این مسابقات در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: فصل جدید مسابقه خوانندگی صدا آزاد، به همراه بخش جدید (نوازندگی ساز) از رادیو جوان رو به پایان است. نزدیک  به  250 نفر علاقمند برای شرکت در این دوره از مسابقه به سایت صدا آزاد مراجعه کردند.

وی افزود: ثبت نام مسابقه صدا آزاد تنها از طریق سایت برنامه و  شماره تلفن‌هایی که اعلام شده بود صورت گرفت. و در هر قسمت از مسابقه توانستیم از 50 نفر برای شرکت در برنامه دعوت کنیم.

تهیه کننده برنامه سبقت آزاد تصریح کرد: مسابقه خوانندگی «صدا آزاد» با حضور «کیوان ساکت»، «سالار عقیلی»، «پیروز ارجمند» و «رضا صادقی» در سه بخش موسیقی سنتی، پاپ و نوازندگی در استودیو رادیو جوان هر هفته برگزار می‌شود. مانی رهنما،‌ وحید تاج، سینا سرلک از دیگر داوران این دوره از مسابقات بودند.

خبرگزاری فارس: اجرای برترین‌های « مسابقه خوانندگی » رادیو جوان منتشر می‌شود

 

وی با بیان اینکه بانوان در بخش ترانه‌سرایی در این دوره از مسابقات حضور یافتند، خاطرنشان کرد: این مسابقات تا پایان فروردین ماه جاری ادامه می‌یابد و در اردیبهشت‌ماه شاهد برگزاری مرحله نیمه نهایی آن خواهیم بود.

پیری با اشاره به اینکه آلبومی از اجرای نفرات برتر منتشر خواهد شد، گفت: از نکات ویژه این دوره از مسابقات فرصت دو اجرای صحنه‌ای به هنرمندان فینالیست‌ است تا بهتر به اجرا بپردازند.

نخستین دوره مسابقات خوانندگی «صدا آزاد» با  داوری «کیوان ساکت»، «سالار عقیلی»، «پیروز ارجمند»، «رضا صادقی» و «امیر الهامی» در سه بخش موسیقی سنتی، پاپ و ترانه سرایی دی‌ماه سال گذشته در استودیو رادیو جوان برگزار ‌شد.

دور جدید مسابقات خوانندگی و نوازندگی رادیو جوان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 تا 18:30 قابل شنیدن است.

منبع: فارس

درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان،اینجا مطعلق به همه ی طرفداران استاد بی حاشیه ی موسیقی ایران هست،به زودی با بزرگترین آرشیو مربوط به استاد مانی رهنما در خدمت شما خواهیم بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 5,946